|||:: Welcome To Bioinfo36 @ UNiSEL ::|||

The place where all UNISEL Bioinformaticians members can meet up n share their stories whether about bored topics such as education,current issues or other lively n interesting topics like members'gossips,sharing our problems & new life..
 
HomeCalendarGalleryMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Who is online?
In total there is 0 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 18 on Mon 28 Jul - 9:15
Statistics
We have 32 registered users
The newest registered user is healicampi

Our users have posted a total of 707 messages in 88 subjects
Top posters
ByeDaGreat
 
shahniefa
 
mAsRiN
 
phariczh
 
norli
 
myssfara
 
miss_hufflepuff
 
fariz2903
 
siti hawa
 
CJ aka SJ
 

Share | 
 

 Rahsia Bentuk Gigi.....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Yanti
Member
Member


Posts : 7
Join date : 2009-06-30
Age : 30
Location : Kedah

PostSubject: Rahsia Bentuk Gigi.....   Sat 4 Jul - 16:17

Mungkin ada yang pandang remeh tentang kecantikan dan kebersihan gigi mereka tapi sebenarnya ia turut membantu memperelokkan penampilan seseorang.
Bayangkan, wajah sikit punyalah cun n segak or hensem. Memang tangkap lelehlah. Tiba-tiba tengok gigi, hancus! Rupanya rongak! lah! Tak ke haru tu? Jadi, siapa cakap
tak penting menjaga gigi? Tapi tahukah kamu bahawa gigi juga mampu merungkap rahsia peribadi diri? Wah! Ini yang menarik! Apa kata kamu baca saja
artikel ni ye!


Jarang dan kecil
Mereka yang memiliki bentuk gigi sebegini dikatakan suka menilai diri
orang lain. Pasti ada saja yang kena pada pandangan mata mereka. Tapi yang tak
syoknya, dia sibuk menilai orang lain tapi tak suka orang lain menilai atau
mengkritik dirinya! Tak patut! Selain itu, dia juga sukar mengalah! Tapi
kadangkala mengalah itu perlu. Apatah lagi kalau memang kamu yang
bersalah.
Beralah sajalah!


Bersaiz sederhana dan rata
Cantiknya gigi dia . Teratur sekali dipandang, macam gigi palsu pulak.
Tapi gigi original tau. Agaknya apakah kriteria mewakili bentuk gigi seperti ini?
Orang yang memiliki bentuk gigi sebegini adalah seorang yang baik hati
dan suka menolong. Bak kata orang, ringan tulanglah. Kalau ada yang minta
bantuan, pasti tak dikecewakan. Sebenarnya mereka ini ingin sentiasa
membahagiakan orang lain. Boleh juga mereka tumpang gembira. Untungnya dapat kawan/kekasih macam mereka ni kan?


Besar dan jarang

Aduh! Rupanya orang yang bergigi besar dan agak jarang jaraknya antara
satu sama lain ini bersifat iri hati dengan kejayaan orang lain. Tak elok
macam tu. Itu kan dah rezeki mereka. Buat apa nak dengki. Menyakitkan hati kamu
saja. Lebih baik kamu belajar untuk terima kenyataan dan jangan asyik nak
berdengki. Selain itu, sifat negatif kamu juga, seorang yang keras
kepala. Mulalah tarik muncung 44 inci kalau tak diikuti kemahuan. Tapi awas,
mereka ini sanggup melakukan apa saja demi memastikan apa yang dikehendaki itu
diperolehi. Bahayanya! Sebagai kekasih/teman mereka, kamu harus
berbanyaklah bersabar dengan sikap mereka itu apatah lagi dengan sikap manja yang dibuat buat tu. Erk! Gelemannya!


Jongang dan kecil
Mak oi! Jangan ingat semua orang yang gigi 'ke depan' tu tak cantik . Ada
juga yang masih kelihatan manis dan cantik. Apapun, apa pula maksud
pemilik bentuk gigi ini? Sekiranya giginya berbentuk agak jongang dan kecil,
bermakna dia masih lagi bertolak ansur dengan orang lain. Maknanya keras
kepalanya itu bertempat dan masih boleh dibawa berunding. Kata orang tu,
dalam keras ada lembutnya!


Jongang dan besar
Fuyoo! Benteng pertahanan kena kuat dan kukuh. Banyaklah bersabar kalau
ada teman/kekasih seperti mereka ini. Menduga iman sungguh! Kamu haruslah
kena banyak bersabar dan tahan saja dengan mulut celupar mereka tu. Mereka
juga mudah mengeluh dan tak pernah puas hati dengan apa yang telah dimiliki.
Sikap itu ada positifnya kerana mereka mudah menempa kejayaan dan akan
sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik. Selain itu, mereka ini
agresif orangnya dan ringan tulang!


Tidak tersusun

Kadangkala tengok orangnya memang cantik. Tapi bila dia tersenyum
menampakkan giginya yang tak begitu rata dan sekata, mengurangkan
kecantikan
yang dimilikinya itu. Namun kata orang, biarpun giginya tak cantik tapi
hati
budinya 'cantik'. Usah kerana tengok gigi tak cantik maka ingat perangai
pun
tak berapa cantik juga. Mereka ini merupakan teman bicara yang amat
memahami. Tidak rugi menjadikan mereka ini sebagai tempat meluahkan hati
kerana mereka sentiasa mendengar dan memberi nasihat. Mereka juga
berpengetahuan luas biarpun sikapnya kebudak-budakan kadangkala
merimaskan.
Selain itu, mereka juga pandai membahagiakan orang lain


Seolah masuk ke dalam
Bila diperhatikan, struktur giginya seolah 'ke dalam' sikit. Ia
menandakan
bahawa mereka seorang yang pemalu dan suka menyembunyikan sikap sebenar
diri
mereka tapi mereka agak pasif. Selalunya mereka ini bersikap pendiam dan
tidak begitu pandai bergaul dengan orang lain. Selain itu, mereka juga
cukup
pandai menyimpan rahsia kecuali kepada orang yang benar-benar telah
meraih
kepercayaan mereka.


Kecil dan tersusun

Selalunya berwajah keanakan dan tampak semakin menarik dengan gigi yang
kecil dan tersusun indah itu. Mereka yang memiliki gigi sebegini
dikatakan
suka menolong orang dan boleh dipercayai percakapan mereka. Aduhai!
Beruntungnya mereka yang memiliki kekasih seperti ini kerana mereka
seorang
kekasih yang hebat! lol! lol! lol!

Sape2 yg terbaca artikel ni, jgn lupe tgok cermin n kaji gigi sendiri k.... n jgn lupe komen pasal artikel ni k.... best or x??? ahaha affraid lol! flower lol!
Back to top Go down
View user profile
 
Rahsia Bentuk Gigi.....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Gigi British
» GiGi British black bowl
» Peter Fox Shoes for the Phantom of the Opera
» Huge 30 year old bougainvillea
» GiGi backstamp

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
|||:: Welcome To Bioinfo36 @ UNiSEL ::||| :: Stress Removal Lounge :: General Talk-
Jump to: