|||:: Welcome To Bioinfo36 @ UNiSEL ::|||

The place where all UNISEL Bioinformaticians members can meet up n share their stories whether about bored topics such as education,current issues or other lively n interesting topics like members'gossips,sharing our problems & new life..
 
HomeCalendarGalleryMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 18 on Mon 28 Jul - 9:15
Statistics
We have 32 registered users
The newest registered user is healicampi

Our users have posted a total of 707 messages in 88 subjects
Top posters
ByeDaGreat
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
shahniefa
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
mAsRiN
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
phariczh
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
norli
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
myssfara
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
miss_hufflepuff
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
fariz2903
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
siti hawa
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 
CJ aka SJ
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_lcapaku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_voting_baraku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_vote_rcap 

Share
 

 aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua

Go down 
AuthorMessage
shahniefa
Moderator
Moderator
shahniefa

Posts : 96
Join date : 2009-06-16
Age : 32
Location : Xia alarm...D Anggerik See Tea...

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeWed 17 Jun - 1:06


salam guys..


jgn bace klw nk taw sape aku..
klw xnk taw, bru bace.. Laughing

aku
naz a.k.a shahniefa

umah dimana adanya parents ku :
shah alam, selangor..

kmpung halaman dimana adanya nendaku :
sungai besar, selangor..


emel : shahniefa@yahoo.com
blog : http://shahniefa.blogspot.com
friendster-facebook-ym : shahhniefa@yahoo.com jugak..

facebook n blog aku bru join taw..xupdate sgt pn..
pd peminat aku jgn tertggu2 nanti aku rase kesian..huahuahua..
Back to top Go down
View user profile
myssfara
Member
Member
myssfara

Posts : 45
Join date : 2009-06-11
Age : 34
Location : shah aLam-joHor jaYa

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: ~ naZ pasaN retis.. ~   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeFri 19 Jun - 11:10

~ huahahaha...pemiNat heh naZ...naz dah pasan jaDi retis... aDew fancLub aRk??? nak join... ~
Back to top Go down
View user profile
shahniefa
Moderator
Moderator
shahniefa

Posts : 96
Join date : 2009-06-16
Age : 32
Location : Xia alarm...D Anggerik See Tea...

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeFri 19 Jun - 11:30

tu la..fan club underprocessing..

mane la pekerja upahan ni..web designer xsiapkan lg..

byar gaji mahal tp keje pelan..

muahahahahaha..

Razz
Back to top Go down
View user profile
ByeDaGreat
Moderator
Moderator
ByeDaGreat

Posts : 105
Join date : 2009-06-15
Age : 33
Location : Sungai Besar

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeTue 7 Jul - 15:30

shahniefa wrote:
tu la..fan club underprocessing..

mane la pekerja upahan ni..web designer xsiapkan lg..

byar gaji mahal tp keje pelan..

muahahahahaha..

Razz
Naz...ko byr je kat aku...nanti aku buatkan...yg tip-top pnyer...amacam?ade bran? lol!
Back to top Go down
View user profile
shahniefa
Moderator
Moderator
shahniefa

Posts : 96
Join date : 2009-06-16
Age : 32
Location : Xia alarm...D Anggerik See Tea...

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeTue 7 Jul - 16:05

ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
tu la..fan club underprocessing..

mane la pekerja upahan ni..web designer xsiapkan lg..

byar gaji mahal tp keje pelan..

muahahahahaha..

Razz
Naz...ko byr je kat aku...nanti aku buatkan...yg tip-top pnyer...amacam?ade bran? lol!

bran tu ade tp klw xde geran aku xmow hahaha

lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
ByeDaGreat
Moderator
Moderator
ByeDaGreat

Posts : 105
Join date : 2009-06-15
Age : 33
Location : Sungai Besar

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeTue 7 Jul - 21:51

shahniefa wrote:
ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
tu la..fan club underprocessing..

mane la pekerja upahan ni..web designer xsiapkan lg..

byar gaji mahal tp keje pelan..

muahahahahaha..

Razz
Naz...ko byr je kat aku...nanti aku buatkan...yg tip-top pnyer...amacam?ade bran? lol!

bran tu ade tp klw xde geran aku xmow hahaha

lol! lol! lol!
errrr....geran moto ke tanah naz?nk yg mne ni?hahahah cheers
Back to top Go down
View user profile
shahniefa
Moderator
Moderator
shahniefa

Posts : 96
Join date : 2009-06-16
Age : 32
Location : Xia alarm...D Anggerik See Tea...

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeTue 7 Jul - 22:31

ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
tu la..fan club underprocessing..

mane la pekerja upahan ni..web designer xsiapkan lg..

byar gaji mahal tp keje pelan..

muahahahahaha..

Razz
Naz...ko byr je kat aku...nanti aku buatkan...yg tip-top pnyer...amacam?ade bran? lol!

bran tu ade tp klw xde geran aku xmow hahaha

lol! lol! lol!
errrr....geran moto ke tanah naz?nk yg mne ni?hahahah cheers

aku nk geran projek yg ko tgh deal ngn en ab...
amacam ada bran?! hahahaha...
Back to top Go down
View user profile
ByeDaGreat
Moderator
Moderator
ByeDaGreat

Posts : 105
Join date : 2009-06-15
Age : 33
Location : Sungai Besar

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeTue 7 Jul - 22:36

shahniefa wrote:
ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
tu la..fan club underprocessing..

mane la pekerja upahan ni..web designer xsiapkan lg..

byar gaji mahal tp keje pelan..

muahahahahaha..

Razz
Naz...ko byr je kat aku...nanti aku buatkan...yg tip-top pnyer...amacam?ade bran? lol!

bran tu ade tp klw xde geran aku xmow hahaha

lol! lol! lol!
errrr....geran moto ke tanah naz?nk yg mne ni?hahahah cheers

aku nk geran projek yg ko tgh deal ngn en ab...
amacam ada bran?! hahahaha...
huh....xdapt jon...itu projek top secret pnye maaa...hahahaha... drunken
Back to top Go down
View user profile
shahniefa
Moderator
Moderator
shahniefa

Posts : 96
Join date : 2009-06-16
Age : 32
Location : Xia alarm...D Anggerik See Tea...

aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitimeWed 8 Jul - 9:40

ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
ByeDaGreat wrote:
shahniefa wrote:
tu la..fan club underprocessing..

mane la pekerja upahan ni..web designer xsiapkan lg..

byar gaji mahal tp keje pelan..

muahahahahaha..

Razz
Naz...ko byr je kat aku...nanti aku buatkan...yg tip-top pnyer...amacam?ade bran? lol!

bran tu ade tp klw xde geran aku xmow hahaha

lol! lol! lol!
errrr....geran moto ke tanah naz?nk yg mne ni?hahahah cheers

aku nk geran projek yg ko tgh deal ngn en ab...
amacam ada bran?! hahahaha...
huh....xdapt jon...itu projek top secret pnye maaa...hahahaha... drunken

ek eleh bye..top secret pn klaw bejaye projek tuh..klw xbjaye, no more secret maaa..nyesal ko nanti x share ngn aku hahaha lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua Empty
PostSubject: Re: aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua   aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua I_icon_minitime

Back to top Go down
 
aku ni..aku taw korang nk klik caption ni kan..huahuahua
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Funny Caption Contest! [Prizes!!]
» GC 5th Anniversary Caption Contest! - Round 4 Voting, Vote on Your Favorite Captions!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
|||:: Welcome To Bioinfo36 @ UNiSEL ::||| :: General :: Introduction-
Jump to: